Feeling Lucky

Åhh, sitter och kollar på Os avslutningen, äter en daim och känner mig bara allmänt lycklig. Kommer få världens träningsverk i kinderna imorrn, eftersom jag seriöst inte kan sluta le efter mina underbara boys framträdande. Så hiiiimla underbara var dom!! Och när Niall pekade in i kameran och kollade rakt på mig!?!?? No words!
Just nu uppträder Jessie J, Tinie Tempah, och Taio Cruz. Grymmma! Fast det blir bara helt suddigt hela tiden, blir helt tårögd för är så obeskrivligt stolt över killarna. Tänk, dom uppträdde för En Miljard människor! Så galet mycke. Åh vad jag äslakr dooom.
När det här är slut så går jag och lägger mig, för ska upp tidigt imorn! Berättar då vad jag ska göra! :) puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0