Första skoldagen avklarad

 
Vaknade upp imorse med världens huvudvärk, dessutom regnade det ute. Känns lixom redan som höst!
Skolan var väl okej, jättekul att träffa alla osv. På morgon-bg:n var alla bar allmänt sega, vi satt och garva åt typ ingenting och sen skulle vi få lite tider som vi skulle skriva in i vårt schenma, haha kände mig helt lost då och fattade inte vad eller vart jag skulle skriva.
Resten av dagen gjorde vi inte direkt heller något vettigt direkt, man skulle typ börja plugga, men det var det typ ingen som gjorde. Vi kollade även på nån knasig gammal svart-vit film i aulan.
Efter skolan åkte jag hem direkt, må¨r inte 100% bra, mår lite illa, ont i magen och i huvet. Så ligger i soffan nu och ska kolla lite på tv och äta något. Hoppas jag mår bättre snart, för vi kommer ha hemstudiedagar nu resten av veckan, vi har massa uppgifter att göra, men om man blir klar med dom så är man ju helt ledig!
 
Har lite bildbrist sådär så ni får en slumpad bild!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0