Halvkass uppdatering

Det blir inte jättebra uppdatering nu när jag är på landet. Jag har ju med mig dator hit, så jag kan ju blogga, men det finns inte så mycke att blogga om här ute på landet. Är ju lixom här forever alone med mina föreldrar så jag gör inte så mycke. Ligger mest ute och solar på altanen, haha. Verkar förresten vara mycke bättre väder här än hemma i Haninge, där tror jag det regnar och är mulet medans det är sol här. Fastän det ligger typ bara en halvtimma ifrån. haha :)
Men imorgon kommer nog Emilia ut hit och gör mig sällskap och sover här  en natt. Blir superkul, har knappt träffat henne på hela lovet!
Bloggar mer sen om jag kommer på något vettigt att blogga om, haha puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0