Joggingtur!

Efter handbollsfinalen idag tog jag en lien joggingtur. Har börjat springa igen nu, var tvungen att sluta med det i våras när jag fick något som heter benhinneinflamation. Men nu är jag frisk från den, så jag sprang ett par gånger när jag var ute på landet, där fanns det ju inte så mycke annat att göra lixom. Tängte iallafall försöka springa 1-3 gånger i veckan i fortsättningen. Minst en gång iallafall! Efter jag sprungit så körde jag styrka och gjorde massor av knäövningar. För jag vill inte få problem med knät eller smalbenet igen. Fick ju det i våras och då var jag tvungen att hoppas över alla träningar och matcher i flera veckor. Hemskt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0