Mår skit

Ont i huvet- ont i halsen- hosar- 39 graders feber- fryser- Orkar inteeeeeee!
 
Har mått ungefär såhär i SEX dagar nu, fattar inte vad som är felet!?!? Brukar inte bli sjuk, och när jag väl blir det så brukar jag inte vara det så länge, och bara bli liiite sjuk. Nu har jag lixom haft 40 graders feber ett par gånger och känner mig helt död. När kan det sluta?? :( Typ varje dag har jag trott att jag börjar bli bättre. Men sen under kvällen/eftermiddan så får jag höd feber igen! Hade tängt att gå till skolan imorn. Ska kolla om jag feber igen ikväll, om jag har det så måste jag nog stanna hemma imorn IGEN. Så sjuuukt tråkigt att bara vara hemma och inte orka göra någonting. Vill sporta, röra på mig, dra ut, träffa kompisar, dra till skolan osv!
Men nu måste jag verkligen bli frisk snart, har ju typ vart sjuk i en vecka!? :(
 
Dom som alltid får mig att må bättre, även fast jag mår skit. Plus mina underbara vänner som messar och frågar varför jag inte är i skolan, att jag ska krya på mig, att det är tomt utan mig i skolan och som ringer för att hålla mig sällskap. Love u! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0