Melkerull

 
 
 
Hej alla, vad gör ni?
Själv sitter jag och äter någon norsk choklad jag hittade på köksbordet, haha. (Min pappa har precis vart i norge)
Gott iallafall, ska börja plugga nu också, för har ju somsagt hemstudiedag. Det är inte så jättemycke att göra, så kan nog bli klar idag eller imorgon, och då får jag ju helt ledigt på fredag!
Fast problemet är att jag har fortfarande ont i huvet, och jag har tagit en huvudverkstablett men det verkar ju inte hjälpa helt. Dessutom har jag fått lite ont i halsen också! :( Vill verkligen INTE bli sjuk, för vill ju inte ligga hemma och vara sjuk nu när vi har ''ledigt'' och över helgen. Vill ju passa på att vara med kompisar, och i helgen kommer vi också spela dom första matcherna på flera månader, så det vill jag ju inte missa!
Så idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och se om jag mår bättre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0