Sämsta uppdateringen

Förlåtförlåtförlåt för att jag aldrig bloggade något idag. Men gick upp och åt fruksot, sen satte jag mig vid datan och tängte faktist blogga. Men det blev inte så, för då bestämde jag att åka in till ung med lite folk från skolan. Så fixade mig och så, sen kuta jag iväg till bussen, och mötte upp kompisar inne i stan. Kom dit typ vid 3, sen gick vi runt där och så. Var inte med samma folk hela dan, utan gick runt till lite olika. Men sen i slutet när folk började åka hem var jag med Linnea och Rosanna och lite folk som dom kände. Sen skulle dom hem, så åkte med, hade gärnat stannat där lite senare för Icona Pop och Panetoz bl.a skulle uppträda där. Men yez, nu har jag kommit hem för en stund sen och värmt en god pizza och ätit.
 
Ända bilden jag tog idag. Igga mina smalben, haha ser jättefeta ut men de blir ju så när man sitter sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0