Sista dagen med frihet

 
 
Sissta dagen på sommarlovet idag då, och än så länge har jag bara gått upp- kollat på tv- tagit en dush- spelat lite gitarr- suttit vid datan.Ikväll har jag planer på att åka in till grönan och kolla på Norlie & Kkv som har konsär där ikväll. Blir nog supermys! Sen är det bara att åka hem och lägga sig tidigt. Haha, åhh kommer säkert inte kunna somna försän vid två... ''/ Fan, borde ju ha gått och lagt mig tidigare senaste dagarna, så jag kunde vända på dygnet lite. Ush vad jobbigt det kommer bli att gå upp tidigt imorrn, blää!
Menmen, måste hämta min mascara hos Narin också, lämnade den där innan the voice i lördags. Så ska messa henne nu, bloggar mer sen också innan jag åker till grönan, om jag nu åker dit, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0