Sjukhuset

Vaknade inatt och kände mig helt lost typ, haha. Så tänkte att jag hade feber, kollade det och såg att jag hade över 40 graders feber, jag trodde jag började bli bättre men tydkligen inte. Så imorse åkte jag till sjukhusat iallafall för att träffa en läkare. Det var hämskt, var där i över 1 och en halvtimma. Och den mest av tiden satt vi och vänta i ett väntarum! När jag väl fick träffa läkaren så tog han lite prover och sånt för att kolla om jag hade halsfluss eller något sånt. Men nej, det hade jag inte, var antagligen ett virus. Och förra sommaren hade jag ett virus i nästan två veckor! Tänk hur sjukt jobbigt, att vara sjuk i en vecka till. Hoppas verkligen jag blir frisk snart. Andra vill ju inte gå till skolan, men jag längtar faktist nästan efter skolan. Vad som helst är bättre än dethär lixom.
När jag kom hem från sjukhuset så somnade jag igen direkt, sov i typ 3 timmar och vaknade vid ett. Har varit vaken sen dess och inte gjort så mycke, eller jag har gått ut och träffat Emilia och Cornelia. Var jättekul att träffa dom, kände mig direkt mycke bättre och blev lixom gladare. Dom lämnade lite skoluppgifter, sen stog vi och snacka en stund också.
Men iallafall, som ni märker så suger uppdateringen just nu. Lovar att bättre mig när jag blir frisk. Men nu har jag verkligen ingenting att blogga om eftersom jag inte gör ett skit på dagarna och jag har inte så mycke ork till att blogga. Så vi hörs när jag blir frisk helt enkelt, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0