Sjuuuk

Igårkväll var jag typ helt död, orkade inte göra nånting och sen såg jag att jag hade feber!! :( Sjukt jobbigt, gick iallafall och la mig tidigt, typ lite efter 10, och jag somnade inte förrän halv två. Jag låg bara och frös fastän det var helt kokhett under täcket. Sen vaknade jag vid sex imorse och trodde typ att världen skulle gå under eller nåt, hahahhah hade drömt nåt knas. Typiskt såna mardrömmar jag brukade drömma när jag var liten. Gick iallafall och tog en alvedon, sen somnade jag igen direkt. Vaknade nån gång vid elva av att Ellen ringde.
Yes, gick upp och kollade på en film då, nu har jag snabbt loggat in på datan för ville bara blogga lite för eran skull så ni vet att jag är sjuk och kanske inte orkar uppdatera speciellt mycket! Har fortfarande feber, dock lite mindre än vad jag hade igår, kan vara för att alvedonen fortfarande hjälper.
Nu ska jag försöka plugga lite, har inte jättemycke kvar så det är skönt!
 
 Bjuder på en sexig google-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0