Skola imorrn

 
Sitter här och är lite smått nöjd över att min skola inte börjar idag, som de flesta andra gör. Jag börjar imorgon istället, och kommer faktist bli lite kul (ja, ni läste rätt.) Tycker alla är så negativa över att skolan börjar, det var jag också först. Men va positiva istället, blir så mycke lättare då. Det hjälper ju lixom inte att sura, ellerhur? Jag är faktist lite taggad, inte på att just plugga eller gå upp tidigt, verkligen inte. Men att träffa kompisar och denhär terminen kommer vi få betyg, så ska plugga ordentligt, och inte göra som förra terminen. Då pluggade jag knappt något, och sen ett par veckor innan sommarlovet så fattade jag hur mycke efter jag låg, hade värsta ångesten och var tvungen att plugga som fan för hade knappt redovisat några steg.  Så ska det inte bli denhär terminen, ska plugga lagom mycke under hela terminen, sen vid jul ska jag känna mig nöjd över mig själv och då kommer jag även åka iväg till Thailand!
Och jag har faktist typ alltid kul i skolan ändå, vi har bra stämning i min skola, och vi har ju typ inte så mycke lektioner utan pluggar mest självständigt. Så då kan man sitta och snacka med kompisar medans man pluggar, så det är chill.
Så deppa inte ihop för mycke över att skolan börjar, kommer säkert bli kul! Gör det bästa av situationen instället! :)
 
Bild från skolavslutningen- Gud vad tiden gått snabbt, känns inte alls som det där var längesen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0