Språkresor

 
 
Sitter och kollar i en språkresekatalog just nu och drömmer mig bort. Haha nejmen vill verkligen åka på språkresa, verkar så sjukt kul! Tänk, åkte till nåt land som typ England, Usa, Malta, eller nån annanstans. Träffa massa nya kompisar från andra länder, bli grym på Engelska, se nya städer och platser, och aa bara få massa nya upplevelser! Snacka om minne för livet.
Jag och några kompisar har pratat om att åka, men kommer nog aldrig bli av för mig. Mina föreldrar typ skrattar åt det när jag säger att jag vill åka, eller så säger dom typ ''glöm det''. Tyvärrr.... ''/
 
Ska fortsätta kolla i katalogen en stund, sen tängte jag lägga mig i soffan och kolla på en bra film nu, orkar nog inte blogga mer idag så vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0