The Voice Open Air Dj Bash

 
 
Kvällen har tillbringats i kungsan med trevligt folk. Det var ju the voice, var massa grymma Dj:s där så har dansat en del. Jag Narin Celine och Emma stog längst fram vid scenen ett tag. Haha och där fanns det ju kameror, så vi blev filmade och några kompisar som vi träffade senare hade visst sett oss på stora skärmen, hahaha såg säkert ut som en åsna då. Så vi stog där framme och dansade rätt länge, var sjukt trångt där och alla typ puttades och så men det var kul ändå. Sen var det några killar som hjälpte oss ut, så vi kunde ta lite frisk luft och så. Men då gick det inte att tränga sig tillbaka dit fram igen för det var så sjukt mycket folk.
Istället drog vi till donken med lite folk. Vi drog hem vid typ lite innan tolv tror jag klockan var. Egentligen skulle vi hem vid ett när det sluta, men det blev inte så :( Hade inte tackat nej till att dansa lite till. Menmen, nu ligger jag hemma i min sköna säng, är helt slut i benen haha! Ska kolla runt lite på datan ett tag, sen kommer jag nog somna hahah. Wellwell, vi hörs imorrn när jag har vaknat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0