Träning

 
 
Har kommit hem från träningen nu, träningen gick jättebra, även fast det inte var så många där. Fast det var fett jobbigt, blev helt anfådd hela tiden och jag var typ den enda som blev det... Haha, hej dålig kondition? Efter träningen stannade jag och Olsson kvar på planen. Amanda och Kajsa var där så vi satte oss med dom och några killar som dom var med. Yes, sen drog jag och Johanna och så tog jag bussen hem. Nu är jag hemma och tängte köra lite styrka, sen hoppar jag in i dushen, bloggar sen!
 
Hade förresten fått en jättegullig kommentar! Tack så mycke! Får typ aldrig kommentarer nu för tiden, och statistiken är inte heller särskilt bra. Men blir superglad när ni kommenterar, och blir dessutom mycke mer peppad på att blogga då, så fortsätt kommentera!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0