Us+IcaMaxi+Donken

 
Idag mår jag lite bättre, bättre än igår iallafall då jag hade nästan 40 graders feber ett tag. Idag har jag knarkat alvedon, så har typ ingen feber alls just nu. Har vart iväg till skolan på utvecklingssamtal. Gick väl helt okej antar jag? Vi satte upp terminsmål och mål för nian. Gud vad jag har höga mål, haha! Aja, jag kommer nog klara det, får vi hoppas! ;)
Efter utvecklingssamtalet åkte jag och mamma till IcaMaxi och handlade, åkte även förbi donken och köpte med oss en happy meal till mig som jag åt upp för en stund sen, så är helt proppmätt nu, haha.
Nu ska jag passa på och plugga lite medans jag är pigg, sen kanske febern kommer tillbaks och då kommer jag bli helt död typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0