Hello December

 
Kan inte fatta att det redan är december. Känns verkligen som det nyss var sommar för det har typ inte hänt någonting denhär hösten, har knappt gjort nånting känns det som. Mycket på grund av körtelfebern som förstörde typ hela min höst nästan, var först sjuk i en månad, sen fick jag inte träna 1-2 månader efter jag blivit frisk. Dessutom var jag trött hela tiden efter jag blivit frisk, och det är jag fortfarande. Doktorn sa att jag kunde vara det i flera månader, så orkar knappt göra nånting pågrund av det. Nog om det. Känns iallafall verkligen som December nu pågrund av all snö, haha.
Lite senare idag så är det dansuppvisning. Är så himla taggad, kommer bli sjukt kul! :D Men den bbörjar inte förrän om typ 3 timmar så innan det ska jag träna lite spinning i think, plus duscha och fixa mig. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0