J U L L O V

Wiihooo, har äntligen jullov. Känns så slänt men ändå lite tomt, kommer inte träffa mina vänner på 3 veckor nu för ska ju åka bort.. Var iallafall i skolan i cirka en timma vi kollade på bilder från några tävlingar, och alla fick typ priser förb olika saker. Jag vann dock inget... Sen samlades vi i våra klasser och fick betygen, blev riktigt nöjd, var bara några saker som jag fick sämre i än vad jag ville. Men är supernöjd ändå för fick mest A och B:n. Efter drog jag till centrum med lite folk och satte oss på donken, sen tog jag och Narin bussen hem till henne för skulle hämta några saker. Nu är jag hemma, har massor att göra nu så hinner inte blogga mer, puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0