Kaos kväll

Var hos min mormor och morfar och hjälpte dom att skotta, för dom var helt insnöade haha, sen åt vi middag, och jag fick lite julklappar. Sen kollade jag bara faccebook lite snabbt och råkade se att ticnet hade släppt några fler biljetter till Justins konsär (!!!!!) Så jag lyckades få en parkettbiljett till den 22:a, och de fick Emilia med så vi ska gå tillsammans. Kan inte beskriva hur lycklig jag är och om jag skulle försöka så skulle dehär inlägget bli helt kaos haha. Mormor verkade undra vad de var med mig när jag satt där och grät hahah, sen när vi hade kommit hem därifrån så ser jag att de är skitmånga som fått m&g biljetter också. Så har suttit inne på ticnet i en timma nu och sökt efter en biljett utan att få någon. Fan att jag inte kom på de tidigare.. :( Aja, är så sjuuukt obeskrivligt glad ändå, allt är såhär helt crazy just nu, och man fattar typ ingenting. Som några kanske vet så hade jag ju redan en biljett till den 23:e, är inte säker på vad jag ska göra med den. Vill ju självklart gå båda dagarna, men de känns ändå lite ego, för tänk om de är en Belieber som inte fått någon biljett, och dens högsta dröm är att se Justin? Då känns de ju lite ego att gå två gånger. Aja we will see hur jag gör ;)
Nu ska jag försöka lugna ner mig lite och kolla på pretty little liars innan jag ska sova. Så säger godnatt nu, för bli nog inge mer inlägg idag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0