Knäckbakning

 
Har spenderat hela eftermiddagen åt att baka knäck med Emilia. (Låtar skitkonstigt att säga baka knäck, men vet inte riktigt vad man säga annars, göra knäck kanske?)
 
Hahha, när vi skulle hälla i knäcken i formarna blev de riktigt kaos, vi var sjukt stressade för knäcken höll på att stelna, det fastnade knäck verkligen öööver allt, och om man nuddade knäcken så gjorde de ont som in i helvete haha, den var så sjukt varm. Dessutom så var vi sjukt flummiga, så de slutade med att de var knäck över hela köket typ, så när knäcken var klara så fick vi hålla på i typ 1 och en halv timme med att försöka få bort knäcken. Och vi lyckades faktist, tror vi fick bort allt iallafall. Nu har jag precis lagt mig i soffan, och håller på att somna för att jag är så trött. Men så kommer mamma och vill att jag ska hjälpa till att laga tacos. Känner mig sådär lagom sugen på att börja laga mat efter att ha stått i 2 och en halv timma och lagat knäck. Säger bara en sak- aldrig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0