Mini-julafton

Hej på er, vad har ni gjort i kväll? Själv har jag spenderat kvällen med mina fina vänner. Vi har typ haft som en mini-julafton tillsammans, var skitmysigt! Vi åt tomtegröt, pepparkakor, knäck, lussebullar osv. Sen bytte vi julklappar, fast kände mig jätte ego för gav inte några julklappar, ska köpa till alla i Thailand istället. Men är superglad över julklapparna, jag fick bland annat massa posters på justin och 1d, fast de är ett problem bara... Vet inte om jag får plats med mer, mina väggar börjar bli fulla haha ;) Sen kollade vi på en julfilm oxå, och var ute lite. Lyckad kväll iallafall! Bjuder på några bilder, fast fick typ inte lägga ut några bilder här på bloggen för alla är så tråkiga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0