1:a advent

 
 
Blev väckt vid halv 10 idag av väckarklockan. Var supertrött, så drog bara på mig ett par mjukisbyxor och hade gårdagens smink. Sen gick jag till kyrkan för skulle på gudstjänst med Rosanna och Emilia. (Vi måste gå på typ 12 gudstjänster innan vi konfirmerar oss, det är därför) Iallafall så var typ alla helt uppklädda osv där, är ju första advent så de är väl typ en högtid? Haha, så kom jag där med mjukisar, typ alla kolla kändes det som haha.
Höll på att somna på gudstjänsten, var inte så kul men jag överlevde! Efter drog vi till centrum och jag kände mig såå ofräsh! Nu är jag hemma, men ska snart åka till mormor och morfar och fira mormor, hon fyller 70 imorn! Grattiiiis, tänk att vara 70, vad länge man har levt då!?
Aja vi hörs sen ikväll i think, puss
 
Google-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0