Regn regn & regn

Åhh, de bara regnar och regnar idag i thailand... Är riktigt rastlös, för känns som man inte har någonting att göra. Annars har de varit ashärligt väder när vi har varit här! Förutom första dagen då de var lite mulet.
Nu sitter jag iallafall ensam vid resturangen och roar mig med min lilla älskade iphone. Tur att dom har wifi här annars hade jag antagligen dött av tråkighet. Ska kanske ut och springa för att ha något att göra, fast de åskade förut så man blir ju lite rädd.. Sen ikväll ska jag och therese åka in till byn och shoppa lite. Najsnajjjs! Sen är de nyår imorgob också, wihooo! Är alltid sjukt fint här på nyår, sjukt mycket fyverkerier, och tusentals rissäckar som man låter flyga iväg, ser typ ut som stjärnor. Ska ta massa bilder och lägga ut här. Ni får ha de så bra så länge, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0