Stadsvandring

Hellow folket, idag åkte vi in till stan med skolan. Skulle fota olika saker som vi pluggat med denhär terminen, tror inte vi gjorde alla men de gör nog ingenting för vi skulle bara skicka in två bilder. Tror de är nån tävling? Men vi loda väl runt lite i stan, först var vi i gamla stan, sen drog vi in till centralen, gick in till gallerian. Sen blev vi hungriga så åkte till slussen och åt på subway där. Alla skulle samlas vid kungsan kl 1, men vi blev lite sena för  tappade bort oss lite och tog fel tunnelbana. Sen försvann dom andra så jag och Angela gick och prickade av oss och åkte hem. Nu är jag hemma, har städat lite på mitt rum, duktig som jag är. Ska snart dra mig mot bussen och åka till Narin, så vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0