Tjejkväll

Igår efter skolan gick jag hem och sov och slog in present. Sen drog jag till Narin och vi fixade oss osv. Vid 6-tiden åkte vi in till stan och mötte bruuuudarna. Vi åt i kungshallarna, och satt typ fem tre bord ifrån Malcolm! Jag sa hej till honom fast jag tror inte att han hörde. Vi tog iallafall inte foto med han eller så eftersom han satt och åt. När vi ätit drog vi hem till Narin, råkade förresten typ somna på tunnelbanan, hahah. Lite trött sådär. När vi kom hem till Narin åt vi tårta och firade henne. Sen badade vi jacuzzi och rulla oss i snön, ashärligt! Satt sen och snackade i jacuzzin i typ två timmar. Avslutade kvällen med att kolla på en film som typ alla somnade till.
Härlig kväll iallafall, glömde däremot ta bilder, men snodde några från Tuvas blogg.  Hoppas de va okej? Klicka på hennes namn så kommer till hennes jättefina blogg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0