.

Hej alla fina. Har precis kommit hem från Narin, Johanna skulle åka hem så jag fick också skjuss. Men det är asnajs väder ute, blev sjukt sugen på att åka skidor när jag va påväg hem. Är sååhäääär avensjuk på Johanna, hon åker till fjällen idag. :(

Tror förresten jag kommer bli fett förkyld, igårkväll var vi ute och lekte i snön typ, haha. Vi gungade på nån gunga, skottade, körde varandra på en sån där jättestor skottspade. Hahah. Fett flummiga vi va. Och sen när vi kom in så var jag helt dyngsur, och frös typ resten av kvällen. Spelade iallafall in massa videosar när vi va ute, men dom är nog för pinsamma för att lägga ut!
Sen somnade vi ganska tidigt igår. Vi skulle kolla på några filmer, men vi orkade inte kolla klart på dom.
Vi vaknade rätt tidigt imorse, sen ringde vi med dolt och väckte folk, ahhaha. Klockan var typ 8, fett taskiga xd

Nu är jag hemma dårå, ska nog snart ta mig en skön ducsh, sen skulle jag behöva plugga lite för vi har massor av prov nästa vecka. Kram!






Haha, vi köpte sjukt mycket godis igår, påsen gick typ inte att stänga, detvar nästan upp till kanten! Haha, och vi åt inte ens upp hälften ;)

Kommentarer
Postat av: - MHANNAS.BLOGG.SE '

Hej finis allt bra? :)

kolla min nya bloggdesign förresten! Skriv gärna en kommentar om vad du tycker!

2012-02-04 @ 15:44:09
URL: http://mhannas.blogg.se/
Postat av: -MHANNAS.BLOGG.SE-

sv; tack! Ja det är jag som gör de :)

Allt e bra me mig med ,kram!

2012-02-04 @ 16:36:28
URL: http://mhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0