Min vecka

pic.twitter.com/DysaXEf9




Om jag ska beskriva denhär veckan med ett ord så blir det  A W E S O M E !
Måndagen kan jag nog beskriva som en av dom  bästa dagarna i mitt liv. Sprang runt i stan och träffade massa trevliga directioners och såg världens bästa band med mina egna ögon. Kan inte beskriva hur sjukt glad jag är för det. Var typ 20 meter ifrån dom!

Alla hjärtans dag spenderade jag med folk i mitt fina lag. Vi va i stan och kollade på bio, shoo bree. Hade supertrevligt!
 I skolan kan jag inte säga att jag har fått jättemycket gjort, har mest vart med kompisar där ist för att plugga. Skärpning där asså! ;o

I Fredags var jag i romme med skolan. Asnajs var det, hade grymt kul asså!
Igår var jag och spelade bowling med några tjejer, sen gick vi och åt i kungshallen efter.

Sen har jag gått och blivit förskyld också, jobbigt! Det är skolans fel, för brandlarmet gick under veckan, så vi fick stå ute i kylan och frysa ihjäl!

Och gissa vad som händer idag då? Jag fyller 14, woop woop !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0