Mitt hjärta just nu: dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk!


Fml, dom sa inte mitt namn nu heller. SLösat bort typ en timma nu, och vart jättenervös och sjukt skakig.
Vet inte ens om jag är anmäld, funderar på att skicka in min anmälan några tusen gånger till?
(Pratar om tävlingen på nrj nu, där man kunde vinna och komma på deras fest)
Jahopp, nu har dom sagt namnen , var nån som hete Emilie. Grattis till henne!  hon måste vara världens lyckligaste tjej just nu.

Ska försöka lugna ner mig nu,sen kan jag ju stänga av nrj en stund också!


Kan inte fatta, shit, tänk att träffa dom på riktigt! :O Kan inte fatta att jag redan har gjort de schabbla. Vill bara spola tbx till den dagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0