Panik!

Herregud, är jättekonstig just nu. Har verkligen panik, känner mig helt hyper, vill bara springa runt och skrika. Samtidigt vill jag bara lägga mig ner och gråta. 

Har precis anmält mig till den där Nrj-tävlingen. Har panik eftersom jag inte vet om den skickats. Men dom säger visst att anmälningarna kommer fram. Men tänk om den inte har gjort det!? :'( Fml. Seriöst, om jag inte är med och tävlar nu så vet jag onte vad jag gör. Men jag känner att jag har spamat lite, har tryckt på skicka typ 100 gånger nu, så då borde dom ha fått den! Men skrev min motivering väldigt snabbt. fan ångra mig, skulle ha skrivit en sån där lång och bra, som jag lixom har finslipat. Det är dom som har skrivit sånna som kommer vinna tror jag. men jag skrev bara motiveringen lite snabbt, skrev typ bara det jag kom och tänka på. Faaaaan, skulle gjort en bra istället :(

Nä, nu ska jag bara hoppas på det bästa, vem vet, nrj kanske ringer upp just mig ändå? Det kommer nog inte hända, men ändå. Never say never! :D



Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Hehe okej:D

2012-02-04 @ 17:15:54
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0