Sick day ♥

OMFG,ÄR S JÄVLA GLAD JUST NU! ♥

FJKBGLSEUTYHPÖRSHBLNFM!

SÅG FUCKIN ONE DIRECTION !
ÄR HELT CHOCKAD OMG.
TROR JAG DÖR SNART OMG! DOM STOG OCH VINKADE TILL OSS FRÅN EN BALKONG, SHIET! FAST DET VAR TYP MER ÄN 100 TJEJER TILL DÄR :(
MEN OMMMMAJGAAAD!
SEN KTE VI TILL ARLANDA FAST VI FICK ALDRIG SE DOM DÄR, FÖR DOM SKULLE TYP GÅ VIA EN VIP VÄG, SÅ FAAAAAN ! :(
DET VAR BARA FÖR ATT DET VAR KAOS IMORSE, MED DET VAR INTE ALLS MYCKET FOLK DÄR DÅ,, SÅ DÅ KUNDE DOM LIKA GÄRNA GÅTT IN OCH DÅ HADE VI FÅTT TRÄFFA DOM.
MEN VI SÅG DERAS FLYG, FAST DET VAR TYP 200 METER IFRN OSS, MEN JAG VINKADE SOM FAN OCH HÖLL UPP VÅRAN SKYLLT. SEN SÅG VI NÄR DERAS PLAN LYFTE OCH LÄMNADE SVERIGE. DET VAR SÅ JÄVLA SORGLIGT :'(

MEN ÄR SÅ SJUUUUKT GLAD ÄNDÅ, OMG , JAAAG SÅG DOM!




Några bilder från idag som inte jag har tagit. Ångrar att inte jag var där tidigarer utanför hotellet för då var det typ bara 15 tjejer där och dom typ pratade med dom och hade snöbollskrig !:O Avensjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0