Sjuk



Blev hemma från skolan idag för var grymt trött imorse, orkade inte klä på mig eller nånting, hade sådär ont i halsen så man knappt kan svälja, sen lite huvudvärk. Men gick iallafall och la mig igen och sov två timmar, när jag vaknade så mådda jag typ lite bättre. Förmiddagen spenderades framför tv:n samtidigt som jag pluggade lite. Fick nyss ännu mer ont i halsen för Narin ringde mig och sa att One Direction skulle komma till Sverige. Jag fick värsta paniken och skrek som fan, trodde dom hade bestämt ett datum eller så, men det var ju att dom skulle komma på sin world tour! :D Fast det visste jag redan, men är fett sur på Narin för att hon fick mig att skrika massa, fick prutt ont i halsen nu. Ska nog ta en glass, för det är ju bra med kallt för halsen! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0