Tråkigt.se



Sitter i köket just nu och fottar massor av egobilder lite sådär. Vi slutade klockan 12 idag satt det var najs. Efter skolan drog jag till alllé med massor folk. Sen tog jag 840 hem med Linus och felix, och fick smaka kladdkaka av dom. Kladdkaka är fett gott ju.
Men nu har jag iaf fett tråkigt haha, kom på nu att jag borde kanske ha vart med nån efter skolan istället för att bara åka hem direkt... Smartchey. Kanske ringer någon senare, för vill slagga hos nån ikväll, orkar inte bara va hemma. Men nu kanske jag ska plugga istället, för vill inte gå till skolan på måndag, kanske slipper det om jag pluggar nu istället!

Kram, vi hörs nån gång, har ju bloggpaus kommer jag på nu när jag har skrivit ett helt inlägg, hahaha xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0