19 Januari



Två bilder på hur jag såg ut idag. Skolan var fett tråkig idag. Vi hade massor av föreläsningar och seminarer eller vad det nu va, tråkigt var det, vi hade knappt nån ledig tid där vi får göra vad vi vill alls :(
Aja efter skolan hade jag tänkt att åka hem och plugga, men Narin och Tilda försökte övertala mig att följa med dom hem till Narin, Narin sa att jag fick sminka henne hur jag ville, och lägga ut bilden var jag ville, men sen fick jag inte ens det!? :O Sen så sa hon att hon skulle slänga sig i snön i bikini om jag följde med, och det gjorde hon, ahah :D
Fast var iallfall inte där så länge, kom hem typ halv fem, fast först väntade jag på bussen med Tilda en stund, så hon inte behövde sitta ensam :)

Aja, kram!

Kommentarer
Postat av: linnea

Fint linne, var har du köpt det? :)

2012-01-19 @ 18:40:05
URL: http://linneagullungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0