2011


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jarå! 
Höll du några av dina nyårslöften? Haha, kommer inte ihåg vad jag hade för löften, kanske inte ens hade nåra? xd
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? Nä!
Vilka länder besökte du i år? I början av 2011 var ja i thailand, i somras var jag lite i norge, haha. Sen på höstlovet var jag i spanien! :D
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Justin bieber i sverige!
Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas? 2:a October <3
Vad var din störta framgång 2011? Där kommer ja inte på ngt! ;)
Största misstaget? Att jag inte började gilla 1D några månader tidigare... :(
Har du varit sjuk eller skadat dig? Typ bara varit förskyld.
Bästa köptet? Skivan Up all night, som var signerad (A)
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder säkert.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, Justin Bieber, One Direction <3
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011? FEST HOS MANGE!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? venneh ? :D gladare kanske ? :)
Vad önskar du att du gjort mer? Vart med kompisar tror ja :)
Vad önskar du att du gjort mindre? Haha, sitta vid datan!
Hur tillbringade du julen? Hos Amanda med släkten, och massor av julklappar god mat, osv! :)
Blev du kär i år? Jag var redan kär i Justin Bieber !
Favoritprogram på TV? Har inte kollat speciellt mycket på tv?
Bästa boken du läste i år? Justin Bieber first step 2 forever
Största musikaliska upptäckten? ONE DIRECTION
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny mobil :)
Något du önskade men inte fick? Justin Bieber ...
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var på en fest, fast det var inte min fest haha ;)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? umgåtts mera me vänner!
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Jag vet inte riktigt?
Vad fick dig att må bra? Vänner, Justin Bieber, 1D
Vilken kändis var du mest sugen på? JUSTIN BIEBER!
Vem saknade du? Typ vänner från min gamla klass <3

Hade inget att göra så gjorde dethär. Höhö, upsi, alla mina svar blev typ justin bieber och 1d xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0