<3






Åherre, tror inte ni fatta hur mycket jag grät nu när jag läste detdär.... Inte jag som har skrivit den, hittade den här) Men seriöst är kletig av tårar över hela ansiktet och halsen. Men aa, vet inte om ni som inte är beliebers fattar dethär. Seriöst, om ni läser texten där uppe, det är precis som jag. Och jag kan inte fatta att jag kanske en dag kommer få uppleva att han dör. :'( (hoppas jag dör innan) Okejj, men seriöst, när jag tänker efter så blir nog inte min framtid som jag tängt mig, kommer inte bli Justins fru... Men det var denhär killen som gav mig allt hopp, det var han som lärde mig att drömmar kan bli sanna, och never say never. Och aa, i will never say never, kommer aldrig ge upp hoppet om att en dag få träffa han, eller se han, eller nånting. Okej fan, klarar typ inte av att skriva mer nu, det droppar ner massor av tårar på tangent bordet... Ska lägga mig i min säng nu och gråta en stund över min ängel. <3
(Okejj, och ni som inte fattar dethär, ni behöver inte bry er eller skratta åt mig, hejdå <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

kommer du ihåg hemma hos mig. Vi hörde one time första gången och vi gjorde värsta dansen och allt, och vi ba: I LOVE HIIIMMMM

2012-01-14 @ 20:33:45
URL: http://shmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0