Åhh herre!




Herregud, har precis sett Fredagkväll med Malin på svtb, eller har kollat på den på svtplay några gånger nu, hihi!
Men seriöst! AMAAAAJGAAAD! Okejj, ni fattar inte hur glad jag är! OmgOmgOmgOmg! *andas* Men seriöst, klicka på bilden för att kolla, fast det var väldigt kort, typ bara 10 minuter :( Men det var ändå underbart! ♥ Trodde verkligen inte dom kunde så mycket om Sverige, eller Niall verkade kunna mycket om Sverige! :D
Men åhh seriöst! <3 Är så jävla glad! Ni fattar inte! Dom älskar Sverige, och svenska fans, IHHHHHHHHHHHHHH!

Och juste, vet ni vad jag kom på när jag sett klart programmet!? JAG HAR FAN VART MED I SAMMA TV PROGRAM SOM DOM JU! JAG HAR VART MED I SAMMA TV-PROGRAM SOM ONE DIRECTION! ♥ herre, nu håller jag på att börja gråta. Men jag var ju med när jag träffade Maria Montazami, för då filmade ju dom henne, när vi skulle ta kort med henne typ :)

Iallafall, jag är sjukt glad nu, ska smälta det jag just settt nu, och juste, vet ni vad jag också såg nysss!?!?!??!?



IHHHHH, OKEJJ SKA AVSLUTA DETHÄR INLÄGGET NU, PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0