Åhh, jag är så dålig! -.-

Hhaha, först hittar jag inte min mobil,och går runt och letar efter den ett tag. Sen ringer pappa den,och jag hittar den på ett ställe jag lagt den på för några minuter tidigare. Fast den va typ på tyst, så då säger pappa att ja ska sätta på volymen. Så jag gör det, och går in på mitt rum, och efter typ tretti sekunder så ska jag kolla vad klockan är, och gissa, den är borta igen såklart! Sen letar jag en stund och ber pappa att ringa. Menjag hade visst aldrig satt på ljudet, hade glömt det... Så nu har jag letat igenom hela rummet  i typ 10 minuter, är proppsäker på att den är i rummet jag sover i, men hittar den inte!? Och det värsta är att det händer varje dag typ!
Aja, nu orkar jag inte leta mer,  får leva med att den är borta en stund, kommer ju hitta den snart antar jag. ligger iallafall i sängen just nu med datan och tängte kolla på nsn! :D





Just nu, hahah orkar inte med mig själv, måste fan bli mer nogran!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0