Ända skoldagen denhär veckan! (A)



Idag var det första skoladagen för denär terminen! Sen denhär veckan så kommer inte vi behöva gå till skolan något mer, eftersom vi har hemstudiedagar. Men idag i skolan var det ganka så chill. Vi hade typ bara ett snabbt svenska kp, sen typ idrottt, fast vi gjorde ingen idrott, vi typ fick reda på vem vår nya idrottslärare var, sen körde vi typ namnlekar? Haha, sen gjorde vi inte så mycket mer, eller hade nåt tråkigt i aulan iofs, sen fick vi uppgifter att jobba me nu på hemstudiedagarna. Najs me hemstudiedag ju! Fast grejen är den att vi  måste plugga hemma, vi får inte helt ledigt... Och så blir det typ alltid svårt för mig att få något gjort då eftersom jag alltid fastnar framför datan hemma, haha! ;) Men imorrn så ska jag få jättemycket gjort, har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0