¨Dålig uppdatering!

Hejsan, sry för dålig uoppdatering!
Igår var jag först med Tilda och Narin, efter drog vi hem till Johanna för hon hade tjejmiddag! Superkul, vi åt tacos, snackade osv. Sen var det folk som åt kanel och massa annat äckligt, ahahaha! Och vi drog ut i snön lite och så. Kul kväll var det iaf! Sen vid halv 12 slutade det typ, jag och Narin fick skjuts hem sen slaggade hon här. Vi såg filmen Jag saknar dig, tycker den var askonstig, haha! Fast ändåbra och sorglig, men den var sämre en vad jag hade tängt mig!
Vi vaknade lite efter tolv idag, och Narin åkte hem typ direkt. Idag måste jag göra klart allt plugg vi hade på hemstudiedagarna, så ska stänga av datan snart!


Kommentarer
Postat av: sara

sv: okej, jag ska blogga! ;)

2012-01-15 @ 15:58:40
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: E

Var har du köpt linnet? sjukt fint:D

2012-01-15 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0