Failar i trollskogen...



HAHHAHA, jag dör vad kul! Idag när vi åkte i trollskogen så åkte jag i såna där gupp ni vet, på typ stigar, en bit från backen, aamen ni fattar. Sen så var det typ ett stup (fast den var bara 1 meter) precis bredvid guppen jag åkte på, och hade typ jättemycket fart, (och det kan vara ganska svårt att styra ibland när man åker snowboard) så jag typ bara flög, och medans jag flög gick tiden typ i slowmotion, först tängte jag ''shit vad kul!'' , sen såg jag att det var ett fuckin dike jag var påväg att landa i hahhaha, trodde först det v ar vatten i, men som tur var så var det is så blev inte blöt! Och sen var det bara massor av fluffig snö jag ramla i så det gjorde inge ont. Men sen låg jag där helt forever alone i diken och asgarva... xd Fast då åkte min syrra förbi, och fottade...


Hhaha, sen så fortsatte och åka, och typ några minuter senare så låg jag i snön igen, det lyckades pappa fotta, och som ni kanske ser på bilden så gör jag typ faceplant! ;)


Hahahah, jävla pajas ja e! xdd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0