Färgat håret !




Tjo alla fina!
Har precis färgat håret, eller tonat heter det. Narin och Tilda var här och hjälpte mig, tack tjejer! Fast den lilla utväxten jag hade blev typ röd. Fast det gör inget, det är fett tufft med rött hår. Fast resten av håret vet jag inte hur det ser ut, för det är blött nu, kommer ju bli en annurlunda färg sen när det har torkat. Fast tror inte det kommer vara så jättemycket skillnad mot vad det var innan, fast det kanske blir lite åt det rödare hållet typ. Men det är bra, för då borde jag inte ha något ''råttfärgat'! :) Men vi var fett flummiga när vi färga, kom på något konstigt ord som vi halft låg på golvet och skratta åt. Sen när Narin skulle skölja ur färgen så garva hon så mycket så sprutade vatten överallt typ. Haha, och Tilda tappade bort sin mobil, och hon åkte hem utan den. Ska väl leta etfer den nu, eller hon skojade säkert bara, hon kanske har den? xd

Haha aja puss, bloggar lite senare när jag vet hur mitt hår ser ut! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0