Fredag den 13






Har n haft någon otur idag då? Det är ju Fredagen den 13 som ni säkert har missat. Haha, nejmen idag så drog jag med Tilda och Narin in till stan. Fast vi var inte där så länge. Jag köpte en sak, sen tog vi tunnelbanan till Farsta och var där en stund, åt på donken typ, sen var vi med Narins kompis Akam. Sen vis halv tre så kom mamma och hämtade mig och vi åkte till skolan och hade utväcklingssamtal. Gick bra, vi satte upp ml för terminen och jag har fett höga mål, haha. Om jag klarar av mina mål så kommer jag bli brymt glad!
Iallafall efter så skulle mamma åka och handla på Maxi, satt jag följde med. Nu sitter jag här vid datan iallafall och ska snart vara snäll och hjälpa till med maten! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0