Godmorgon



Godmorgon bloggen, sovit gott? :) Det har jag iallafall. Vaknade för kanske en timma sen och har precis satt upp några affisher på väggarna. Har tidigare haft några affisher i min väska, för har fått av kompisar i skolan. Och då har jag tagit fram dom när jag ska plugga, för då går det bättre att konsentrera sig. (eller kanske tvärt om, koncentrerar mig nog bara på dom, haha) Fast nu har affisherna blivit lite skrynkliga och så, så satte upp dom på väggen nu ist för dom skulle säkert blivit förstörda annars i skolan...

Aja på bilderna där uppe ser ni osminkade jag, och min lilla ''1D-vägg'' hihi. Fast har bara 6 affisher på dom.... Fast sen har jag också en liten bild inramad med deras autografer på (den är mycket värd) Och en bild Nea har ritat på mig och Niall. Sen har jag en tidningsartikel från när dom hade vart i Sverige, har den där så jag aldrig ska glömma den dan, för det var typ en av dom bästa dagarna i mitt liv! Juste, har ett armband på väggen också från den dagen.


Men nån som har en 1D affish och skulle vilja ge den till mig? :D Haha, har ju runt 55 bilder på Justin Bieber, skulle gärna vilja ha lika många på One Direction!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0