Har skaffat twitter!


Haha, skaffade twitter idag. Namnet fick bli ''johannabieber1d''. Iallafall så fattar jag typ ingenting av twitter just nu... Jag fattar hur man gör en vanlig tweet lixom, men vad jag man mer lixom,?
Haha, aja lär mig väl med tiden. Skaffade twitter främst så att jag kunde följa justin bieber, och One Direction och alla. Men aa, har ju typ 5 följare i nuläget. Bara randoms, som jag inte har någon aning om varför dom följer mig. Fast Philip var iallafall snäll och följde mig! :D Men känner att jag måste få fler följare, pinsamt att bara ha 5, hahah!

Klicka på bilden så kommer ni till min twitter, och följ gärna mig så följer jag tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0