hej sömnproblem?

Ush, typ varje kväll när jag ska sova så är det typ omöjligtl Ligger typ och tänker på massa saker. Men bara onödiga , dumma saker haha, som gör att jag inte kan sova! Nu känns det som en sån käll där man inte kan somna, har inte prövat att somna än men ska stänga av datan snart och göra det. Fast det är alltid svårast att somna när man har skola dagen efter, då blir jag sjukt stressad och tänker shit, jag måste ju gå upp snart.

Har ni några tips på hur man somnar, haha ? xd Jag brukar iallafall alltid tända min sänglampa och kolla på väggen mittemot min säng- den väggen är fullproppad med Justin Bieber posters. <3
Brukar ligga och tänka på han, världens underbaraste person <3
Hihi, sen brukar jag sätta på en lugn Justin Bieber låt, och ibland fäller jag några tårar för att jag älskar han så mycket osv.
Ibland brukar jag faktist somna då! :)

Men har ni några andra tips på hur man kan somna? :D



Hihi, min vakra utsikt från min säng! <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet inte om detta hjälper, men dem här 3 tipsen har jag hört från en tidning:



* Inte sitta framför datorn innan man ska sova

* Inte träna sent

* Lägga sig ungefär samma tid varje dag



Hoppas det funkar, har själv inte tes! ;P<3

2012-01-11 @ 21:41:39
URL: http://linneagullungen.blogg.se/
Postat av: rebecca

du hörru, jag gör typ samma sak varje kväll, och tänker på han och jag typ stört bölar men sen somnar jag ;)

2012-01-12 @ 19:59:36
URL: http://shmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0