Kaoz!

Haha känner att mitt rum är sjukt kaos just nu! Lovade mamma att städa så får väl göra det... Ligger typ kläder över hela golvet ocg blääää! Haha, kan inte alla kläder bara hamna i garderoben istället för på golvet hela tiden!? ;) Haha, känner att jag ska sluta lägga kläder på golvet, dom blir ju bara äckliga, man går ju typ och trampar på dom... Haha, nejjmen nu ska jag väl börja städa då istället för att blogga, får se hur lång tid det tar att städa för att det är pinsamt stökigt xd Men bloggar senare, puss! <3



Världens finaste! <3 Vet ni, tror han är i Frankrike nu, eller påväg eller nåt, omg då kommer jag vara typ 187 mil från honom! (kollade på google maps) Haha, fast det är ganska långt... :( Men ändå närmare än när han är i Usa såklart! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0