Nyårslöften

Tängte skriva om min nyårslöften, haha lite sent, men hade glömt det, och det var någon som kommenterade och undrade vad mina var.

Har kanske inte tängt så mycket på nyårslöften, eller jo. Typ att träffa One Direction och att Justin Bieber ska komma till sverige. Fast alla säger att det inte är nyårslöften , haha. För det är ju ett löfte, jag kan ju inte lova migsjälv att Justin ska komma till sverige.... Men jag kan ju lova att jag ska göra allt för att få Justin till sverige kanske? :)

Aa, det var ett nyårslöfte. Sen är det också att typ börja träna lite mer, med armhävningar, situps osv! Sen att inte äta för mycket godis heller! ;)

Ett annat nyårslöfte är att sköta om mitt hår, vill spara så att det blir långt igen! Hhaha, problemet är att det är pissslitet redan. Men får använda inpackningar och så, fast det brukar jag göra och de brukar aldrig bli någon skillnad. Sen borde jag kanske inte platta håret så mycket heller?


Aja, det var mina nyårslöften, kom inte på några fler nu iallafall!





En bild från i typ somras, ser ni vad långt hår jag hade där!? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0