One Direction ♥



Hihi, vet att jag har lagt ut den här videon förut, men var tvungen! Seriöst, kollar på den här videon 24/7 ! Är så stolt över dom, den släpptes i Fredags och den har redan fått 5 188 630 visningar! Hihi, hälften av dom är mina visningar typ! ;)

Hihi, men det går inte att beskriva hur mýcket jag älskar dom här 5 killarna !
Seriöst, dom är så jävla sköna och roliga, bjuder alltid på sig själva! Sen är dom obeskrivligt snygga, söta, heta, underbara! ♥ Och dom sjunger sjukt fint också och aa, glömde säkert massa saker nu, men det går inte att beskriva killarna på så få ord, hhih :D

Men får typ rysningar när jag ser på den här videon, sitter och ler fånigt för mig själv hela tiden, eller så börjar jag gråta, eller sså sitter jag bara och asgarvar för att dom är så otroligt sköna. Hihi, seriöst, Harry i början när han sjunger ''Shot me out of the sky'' HHAHA, så sjukt underbar!
Sen vid 0:47 i videon så har Harry ett paraply, och Niall har solglasögon, fast det varken regnar eller är sol, hihih jag dör ! Och ser ni allas söta miner dom gör i videon eller, ? *____*


Okejj, nu ska jag tänka på nåt annat än domhär underbara killarna! Kanske ska tänka på Justin Bieber istället ? (A) Nej, då kommer jag antagligen bara bryta ihop och börja gråta, och är inte på gråthumör nu! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0