Plattångspaus!

Har bestämt mig för att ta en paus från plattången nu i några veckor, kanske typ i en månad. Eller jag kan väl platta då och då, men inte varenda dag. För seriöst, mitt hår är så jävla slitet, kom att tänka på att det kändes som typ ståltråds-hår eller nåt, kanske hästhår typ, haha. Så nu ska jag göra något åt saken och lägga plattången på hyllan ett tag!




På bilden till höger ser ni  ju då hur mitt hår ser ut när det inte är plattat. Det kanske är ganska okej, förutom att det korvar sig så konstigt, haha! Fast det ser ännu värre ut om jag inte har flätor när jag sover på natten. För om man har flätor så blir det (enligt mig) finare lockar, då blir dom lixom mycket jämnare ;)

Men ska försöka sluta platta det i kanske en månad, sen får vi se om det blivit någon skillnad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0