PluggarN

Hej alla mina fina läsare. Sitter i mitt rum justin nu och pluggar! För tängte typ göra projektprov imorgon i matte, steg 15! I min skola så får vi typ göra dom proven när vi vill, så egentligen skulle ju jag kunna vänta till typ på fredag. Men annars kommer jag bara skuta upp det jättelänge tror jag, så jag ska nog göra provet imorrn istället så jag får det gjort! Fast grejen är den att jag inte vet om jag kan allt.... Haha, men vi får hoppas på att det går bra, håller ju på att plugga just nu och repeterar lite!



Haha, alltid när jag pluggar så sitter jag och skriver Justin Bieber överallt, ups. Haha men kan bara inte sluta tänka på han ♥


Kommentarer
Postat av: feliciia

Vilka gillaru mest , 1D eller JB?

och du måste välja nån ;)

2012-01-29 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0