Skrubba




Tre bilder från idag när vi va påväg till våran gympahall i skrubba där vi har idrott. Asså min skola har ingen egen gympahall typ, så vi får gå i typ 20 min eller ta bussen och sen gå typ vid en kyrkogård. För gympahallen ligger typ bredvid strandkyrkogården. Och gympahallen där är grymt sunkig! Och sjukt liten. Haha, hatar Skrubba! xd Men vi va ju iallafall där idag, var terminens första idrott, och vi hade gymnastik. Vi gjorde typ massor av farliga övningar och det var folk som nästan dog, ahha lovar!
Men vi gjorde typ massor av saker som hade med att stå på händer, på ett ställe så skulle vi hoppa på en trampett, sen ha händerna på en hög plint,sen skulle man hoppa och ta sats och stå på händer på plinten. (Fast det var en vägg bakom) Men iaf, jag har gått på gymnastik förut, och jag skulle testa den, och jag tog typ jättemycket fart och ställde mig på händer, men det var nog för mkt fart för jag typ flög in i väggen, sen nästa sekund låg jag i en hög på golvet, ahhaha! Hade typ ramlat ner och snurrat runt eller nåt xd Seriöst sjuk övning. Det gick bra med mig, det gjorde inte ett dugg ont, stog bara och asgarvade åt mig själv. Men det var typ folk som testade dedär, som typ inte kan stå på händer, seriöst. Haha, nån kunde fan ha brytigt nacken, eller en arm eller nåt, hahah!

Och fick ju grymt ont i huvet idag när jag kom hem, kom på att det kanske var för att jag ramlade ner från plinten då eller nåt, xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0